نوشته شده توسط : مجیدی

چاپ دیجیتال جالب ترین اتفاقی بود که در 30 سال اخیر در صنعت چاپ پدید آمد. اما ممکن است بیشتر افراد آن را به درستی نشناسند!

آیا می دانستید که چاپ دیجیتال برای چاپ در تعداد کم موثر است و این کار را روز به روز سریعتر انجام می دهد. برخلاف چاپ افست که به روش سنتی از قالب ها و نوارها استفاده می کند؛ در این نوع چاپ شما فایل را انتخاب و آن را به راحتی چاپ می کنید.

تاجران و فعالان تجاری اگر چاپ دیجیتال را بشناسند، از این تکنولوژی جدید سود کلانی بدست می آوردند. البته اگر درباره ی آن بدانند!

در این مقاله ما فقط به 7 دلیل اشاره کرده ایم که شما را به استفاده از نوع دیجیتال چاپ تشویق می کند.

1- در چاپ با تعداد کم حتی یک برگه خیلی باصرفه تر است. به طور جدی هزینه چاپ شما پایین می آید حتی اگر کار شما تمام رنگی باشد. اما در چاپ افست مشتری ها همیشه مجبورند بیش از نیازشان چاپ کنند. هنوز هم بیشتر مردم 30 درصد از چاپ را هدر می دهند.

2- بروشورهای شرکتتان را می توانید با تعداد کم در زمان برنامه ریزی شده چاپ کنید. چاپ دیجیتال سرعت خیلی بالایی دارد، به طوریکه در یک سفر کاری در عرض چند دقیقه کارت ویزیت هایتان را فوری به چاپ برسانید.

3- می توانید بروشور یا خبرنامه هایی را برای بازارهای مختلف چاپ کنید و بعد از بررسی اثربخشی آن را به چاپ انبوه برسانید.

4- با تکنولوژی جدید "subset" چاپ دیجیتال می توانید داده های متغیر را روی کارت پستال ها و سایر فایل های خود تغییر دهید. با این روش می توانید بازاریابی را شخص به شخص انجام دهید. طوریکه محتوای هر یک از آن ها منحصر به فرد باشد. برای این که کارتان جذاب تر، اثربخش تر و شخصی تر باشد، قالب و برخی از محتوای آن ثابت و برخی متغیر هستند.

5- هر یک از مدیران فروش یا نماینده های شما می توانند سند منحصر به فرد خود را داشته باشند که به شیوه خاص نام و نشانی و مخاطب مخصوص آن ها روی برگه ی چاپ شده باشد.

6- با چاپ دیجیتال هر چند ماه یکبار می توانید محتوای بروشور خود را بروزرسانی و چاپ کنید. برای مثال به جای اینکه 8000 نسخه را در یک سال به چاپ برسانید می توانید هر دو ماه یکبار 2000 نسخه بروز شده چاپ داشته باشید.

7- با این روش دیگر از چاپ زیاد و غیرقابل استفاده بودن مطالب چاپ شده خود عذاب وجدان نخواهید داشت و به مقدار نیازتان چاپ می کنید.

چاپ دیجیتال ممکن است به همه نیازهایتان جواب ندهد ولی برای چاپ به تعداد دلخواه و سرعت بسیار زیاد در چاپ گزینه خیلی خوبی است. آیا همه ی چاپخانه ها خدمات چاپ دیجیتال ارائه می کنند؟ نه همه ی آن ها! ولی بیشتر آن ها این خدمات را دارند.

منبع: خانه طراحان سام



:: برچسب‌ها: چاپ دیجیتال, چاپ دیجیتال تهران, قیمت چاپ دیجیتال, خانه طراحان سام ,
:: بازدید از این مطلب : 491
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجیدی

لایت باکس چیست؟

مطمئناً تا به حال لایت باکس های زیادی را در خیابان‎ها، رستوران‎ها، مجتمع‎های تجاری، مراکز خرید، مترو، داروخانه‎ها، گالری‎ها، کافه‎ها، فست‎فودها و خیلی جاهای دیگر که نیاز دارند خدمات یا محصولات خود را با جلب توجه بالا در معرض نمایش قرار دهند دیده‎اید. 

تابلو‎ لایت باکس از جنس پارچه بک لایت، فلکسی فیس یا طلق‎های بک لایت می‎باشند همچنین منبع نور که در پشت تصویر قرار دارد باعث روشن شدن و وضوح بیشتر آن می‎شود. 

مزیت لایت باکس تبلیغاتی نسبت به بنر‎های تبلیغاتی ، منبع نوری است که از پشت تصویر(پوستر) به آن تابیده می‎شود و باعث می‎شود خدمات شما جذاب‎تر دیده شود. 



:: برچسب‌ها: لایت باکس, لایت باکس تبلیغاتی, لایت باکس فریم لس, لایت باکس آلومینیومی, ساخت لایت باکس ,
:: بازدید از این مطلب : 471
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجیدی

امروزه دنیای چاپ دیجیتال برای همه از فردی که در خانه میخواهد عکس هایش را چاپ کند، تا مجموعه های بزرگی که چاپ دیجیتال را به صنعتی بزرگ تبدیل کرده اند باز است. با افزایش کیفیت چاپ، تاثیرگذاری چاپ دیجیتال نیز بسیار پررنگ تر گردیده است.

چاپ دیجیتال، سرعت پیشرفت صنعت چاپ را به شکل قابل توجهی بهبود بخشید. اگر خیلی سریع به یک کار چاپی نیازدارید، قطعا چاپ دیجیتال بهترین گزینه شما خواهد بود. سرعت بالای چاپ دیجیتال بر کیفیت آن تاثیر نگذاشته است .شما حجم بالایی از چاپ را در کمترین زمان ممکن خواهید داشت.

چاپ دیجیتال تا به امروز ایده آل ترین روش چاپ بوده و بسیار پیشرفته تر از چاپ لیتوگرافی است . هم چنین ساده ترین و آسانترین روش چاپ محسوب میشود.



:: برچسب‌ها: چاپ دیجیتال خانه طراحان سام, چاپ دیجیتال, چاپ دیجیتال فوری, قیمت چاپ دیجیتال ,
:: بازدید از این مطلب : 733
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجیدی

چاپ بنر نوعی از چاپ پوستر است که به آن چاپ با فرمت بزرگ و یا گسترده نیز می گویند. پرینترهای بزرگ با نام پرینترهای گسترده به منظور چاپ بنرهای بزرگ استفاده می شوند. در چاپ بنر معمولا انواع مختلف کاغذ را که دارای اندازه ای بسیار بزرگتر نسبت به چاپ معمولی می باشد استفاده می کنند که ممکن است به صورت دو طرفه و یا یک طرفه به مشتری تحویل داده شود.

در تولید این نوع بنرها می توان از کاغذ معمولی و بدون پوشش نیز استفاده کرد، اما استفاده از این کاغذ چندان توصیه نمی شود، زیرا این کاغذها جوهر را حفظ نمی کنند و دوام زیادی ندارند.

رایج ترین کاغذهای برای ساخت بنر ها مقوا با پوشش مات یا براق، وینیل و یا بوم می باشد. این ها ضخیم تر از کاغذ هستند و دوام بیشتری دارند. وینیل ها را به عنوان چرم مصنوعی نیز می شناسند، این ماده از کلر و اتین ساخته شده است که بسیار مقاوم است.

هیچ اندازه رسمی برای بنرها وجود ندارد. این بنرها از 30.5 سانتی متر شروع می شوند . بسته به نیاز مشتری اندازه شان تغییر می کند.

چاپ بنر فوری را می توان در دو نوع سیمپلکس یا دوبلکس چاپ کرد. دوبلکس گزینه ای است که برخی از شرکت ها ممکن است هنگامی که می خواهند بنر را در خارج از جایی که ترافیک از هر دو جهت می آید، سفارش دهند. البته تنها مشکل این نوع بنرها قیمت بالاتر آن نسبت به بنر های سیمپلکس است.

بنرها از مواد ویژه ای ساخته شده اند که متناسب با محیط خارج و یا داخل تولید و چاپ می شوند. منظور از استفاده داخلی شامل بنرهایی است که در پنجره ها یا از سقف یا دیوار آویزان است. این بنرها می توانند به عنوان پیام های مارکت ها و یا باشگاه ها و یا در محیط داخل منزل و یا شرکت ها استفاده شوند. مواد مورد استفاده این بنرها نازک تر است، و نمایش آن ها آسان تر است. البته این بنرها در برابر عوامل بیرونی مانند باد و باران مقاوم نیستند.

بنرهایی که در فضای بیرون نصب می شوند و معمولا بر روی دیوار یک شرکت و یا در خیابان ها هستند و از طریق پست های نورانی متصل می شوند.

در چاپ بنرهای بیرونی از مواد ضخیم تر و گران تر استفاده می شود.این مواد در برابر باد و عوامل بیرونی مقاوم هستند و پاره نخواهند شد. اکثر شرکت های چاپ دیجیتال بنرهای خود را برای مدت زمان طولانی در برابر نشانه ها سایش تضمین می کنند.

چاپ بنر زمانی که به منظور تبلیغ یک محیط و یا یک شرکت باشد باید با آگاهی کامل انجام گیرد. طراحی یک بنر جذاب می تواند به جلب نگاه افراد کمک بسیاری کند. در تمام شرکت های چاپ دیجیتال افرادی هستند که کار طراحی بنر و یا دیگر موارد مرتبط با چاپ دیجیتال را انجام می دهند.

منبع: چاپ بنر خانه طراحان سام



:: برچسب‌ها: چاپ بنر خانه طراحان سام, چاپ بنر, چاپ بنر ارزان, چاپ بنر فوری ,
:: بازدید از این مطلب : 461
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجیدی

در چاپ دیجیتال ، چاپ کاغذ دیواری براساس خواست مشتری درطرح, رنگ و اندازه دلخواه پذیرفته می شود و بر روی متریال خام کاغذ دیواری چاپ می گردد. طرح ها، براساس کاربریِ محل نصب (منزل، ‏محل کار و غیره) می توانند بسیار متنوع باشند و طیف متفاوتی را از عکس مناظر طبیعی تا پرتره ‏ی یک فرد، شامل شوند. چاپ کاغذ دیواری باید قابل شستشو و پایدار در برابر نور باشد. ‏ 
جنس متریال مورد استفاده برای کاغذ دیواری، کاغذ به همراه روکش هایی از جنس پی وی سی ‏و یا پلی اورتان است که امکان شستشوی این متریال را می دهد. کاغذ دیواری در دو نوع ساده و بافت دار، مناسب برای ‏چاپ دیجیتال در دستگاه های چاپ فضای خارجی ‏‎(outdoor)‎‏ و پذیرای جوهر های ‏سالونت(‏Solvent‏) و اکو سالونت(‏Eco-Solvent‏) است.‏ 



:: برچسب‌ها: چاپ کاغذ دیواری, چاپ کاغذ دیواری خانه طراحان سام, چاپ کاغذ دیواری دلخواه, چاپ کاغذ دیواری سفارشی ,
:: بازدید از این مطلب : 506
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجیدی

کنواس(canvas) یا چاپ بوم نوعی پارچه‌ی مختص  نقاشی است (پارچه‌ای که روی بوم‌های نقاشی می‌کشند) که دارای بافت نامنظم و پراکنده بوده و چاپ عکس و تصویر بر روی آن بسیار زیبا، چشمگیر و ماندگار می‌گردد.

چاپ کنواس

چاپ کنواس در چاپ دیجیتال فضای داخلی برای نمایش تابلوهای نفیس هنری در  آتلیه ها و گالری‌ها، چاپ عکس‌ها، دکوراسیون داخلی منازل، هتل ها و دفاتر کاری، چاپ پرده های شید و به طور کلی نمایش نقوش و طرحها در قطع بزرگ و با بهترین کیفیت چاپ و نمایش تصویر به کار می‌رود. 



:: برچسب‌ها: چاپ بوم, چاپ روی بوم, چاپ کنواس, چاپ بوم خانه طراحان سام ,
:: بازدید از این مطلب : 466
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجیدی

این سوالی است که ممکن است ذهن تمام موسساتی که برای اولین بار قصد چاپ تراکت فوری و ارزان را دارند به خود مشغول کند. عموما تراکت ها بر حسب موارد استفاده سایزهای متفاوتی را به خود می گیرند که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت :

كاغذهای با سایز A7

ابعاد در نظر گرفته شده برای این سایز 105 در 74 میلی متر است. این سایز کوچکترین سایزی است که به شما در چاپ تراکت پیشنهاد می شود. با استفاده از این سایز از تراکت می توانید پیشنهادات مختلف خود را به گوش عموم برسانید. در هنگام طراحی این نوع تراکت باید همه چیز کوتاه و مختصر باشد چرا که فضای کافی برای نوشتن وجود ندارد.

كاغذهای با سایز A6

کاغذهای A6 همانند اندازه یک کارت پستال هستند. ابعاد این کاغذ 148 در 105 میلی متر است که به شما امکان ارائه پیام دلخواهتان را می دهد. از این کاغذ عموما برای اکثر چاپ تراکت ها استفاده می شود. چرا که علاوه بر داشتن فضای کافی، سبک و کوچک است. از این نوع کاغذ می توانید برای دادن پیشنهادات ویژه و یا اطلاع رسانی به مشتریان جدید استفاده کنید و از این طریق فروش خود را افزایش دهید.

كاغذهای با سایز A5

A5 کاغذ دیگری است که مورد توجه بسیاری از کمپانی های و موسسات قرار می گیرد. چرا که با استفاده از فضای زیادی که در اختیار دارند می توانند پیام خود را به صورت کامل به عموم برسانند. این کاغذ در ابعاد 148 در 210 میلی متر به چاپ میرسد و یک راه موثر برای فروش کالا، در داخل نمایشگاه ها، قرار دادن درب منازل و کمپین های بازاریابی می باشد. این کاغذ بهترین گزینه برای تبلیغات است و پیشنهاد می کنیم آن را در بین لیست کارهای تبلیغاتی خود قرار دهید.

كاغذهای با سایز A4

کاغذ A4 شاید به نظر دارای فضای کافی و مناسب برای توضیحات مختلف باشد، اما چیزی که در مورد چاپ تراکت ها بسیار مهم است این است که مشتری بتواند آن را به راحتی با خود حمل کند. کاغذ های A4 عموما دارای ابعاد 297 در 210 میلی متر هستند و با اینکه دارای فضای کافی هستند اما شاید برای مشتریان چندان جالب نباشد. عموما از این سایز کاغذ برای توضیحات در مورد یک محصول استفاده می شود.

كاغذهای با سایز DL

این نوع از کاغذها 1/3 کاغذ های A4 و در ابعاد 210 در 99 می باشند. این کاغذ ها به راحتی در جیب جا می شوند و می توانید از آن ها در نمایشگاه های تجاری استفاده کنید.

کاغذ مربعي

کاغذهای مربعی نوعی متفاوت از کاغذهای مخصوص چاپ تراکت هستند. انتخاب این نوع از تراکت ها سلیقه ای است. ابعادی که این نوع تراکت ها دارند در سه نوع 140 در 140، 148 در 148، 210 در 210 میلی متر می باشد. استفاده از این نوع کاغذ باعث برجسته شدن تبلیغات شما خواهد شد. 

در آخر توجه داشته باشید که تراکت می تواند اولین نقطه شروع و آشنایی شما با مشتریانتان باشد پس در انتخاب نوع طراحی و چاپ آن دقت کنید. طراحی و چاپ تراکت های با کیفیت نشان دهنده ارزشی است که برای مشتریان خود قائل می شوید.

منبع : چاپ تراکت خانه طراحان سام



:: برچسب‌ها: چاپ تراکت, چاپ تراکت فوری, چاپ تراکت ارزان, چاپ تراکت رنگی, قیمت چاپ تراکت ,
:: بازدید از این مطلب : 490
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجیدی

تخته شاسی تخته ای چوبی از جنس فیبر‎ (MDF)‎‏ می باشد که سطح رویی آن برای قرارگیری طرح و ‏عکس (بواسطه چسب مخصوص و پرس) و سطح پشت آن جهت قرارگیری روی پیچ یا میخ و نصب بر ‏دیوار است‎.‎‏ چاپ تخته شاسی برای ثابت نگه داشتن و ماندگاری طرح ها و تصاویر چاپ شده ‏روی انواع کاغذ و همچنین نمایش عکس بر روی سطوح و دیوارها به کار می رود. 

تصاویر روی آن عکاسی ها، آتلیه ها، سازمان ها و شرکت های تبلیغاتی، و کلیه اماکنی که در آنها زیبایی بصری و کاربرد ‏تبلیغی طرح و عکس چاپی اهمیت دارد، استفاده می شود.‏ در چاپ دیجیتال ، طرح و تصویر نخست روی کاغذ مرغوب و کوتد شده چاپ لمینت ( مات یا براق ) می شود سپس ‏پلات لمینت شده بر روی سطح چسب دار تخته شاسی چسبانده و پرس می شود‎ .‎چاپ تخته شاسی در ابعاد ‏مختلف موجود است.‏ 



:: برچسب‌ها: چاپ روی شاسی, چاپ شاسی, تخته شاسی, چاپ تخته شاسی, قیمت چاپ شاسی ,
:: بازدید از این مطلب : 674
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجیدی

زمانی که می خواهید بنرهای خود را برای چاپ ببرید نباید به هر شرکتی که فکر می کنید متناسب با نیازهای شماست، اعتماد کنید. بهتر است به دنبال شرکتی بگردید که علاوه بر نیازهای شما خدمات و کیفیت بهتری هم ارائه دهد. بیشتر مردم شاید هنگام چاپ بنر، نسبت به ملاک های انتخاب آگاهی نداشته باشند. به همین سبب ما 5 ملاک مهم را کنار هم قرار دادیم تا هنگام انتخاب شرکت مناسب چاپ بنر فوری در نظر بگیرید.

1- قابل اعتماد بودن

کسب اطمینان از قابل اعتماد بودن شرکت مورد نظر شما بسیار مهم است. شما به دلیلی شرکت مد نظر را انتخاب می کنید که برای چاپ از آیتم های باکیفیتی استفاده کنند. باید مطمئن شوید که تولیداتشان برای شما موفقیت می آورد. بنابراین مطمئن باشید که می توان به این کار اعتماد کرد. یک راه مطمئن دیگر بررسی مشتری های آن هاست، داشتن مشتری های خوب می تواند ملاک موثری برای سنجش آن شرکت باشد. در خارج از ایران معمولا شرکت های چاپ را در سایت Yelp رتبه بندی می کنند. متاسفانه در ایران چنین معیاری نیست و شما می توانید با بررسی مشتری ها به قابل اعتماد بودن آن ها پی ببرید.



:: برچسب‌ها: چاپ بنر, چاپ بنر فوری, چاپ بنر ارزان, قیمت چاپ بنر, چاپ بنر سام ,
:: بازدید از این مطلب : 658
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجیدی

فوم برد تخته شاسی با هسته ای از جنس پلی استایرن است که سبک، قابل برش، دارای استحکام و مقاوم در برابر رطوبت است. فوم برد برای قابگیری چاپ و نصب عکس، پوسترهای تبلیغاتی، ایجاد استندهای تبلیغاتی شکل دار و علائم گرافیکی و ... مورد استفاده قرار می گیرد. 

چاپ فوم برد در اندازه‌های مختلف در دستگاه فلت بد، با کیفیت رنگ مطلوب و ماندگار انجام می‌شود. 

PVC فوم در ضخامت های مختلف 2 ، 3، 5، 8، 10و 16 میلی متر و در ابعاد 122*244 به شما این امکان را می دهد تا در مکان ها و کاربری های مختلف تنوع انتخاب و صرفه جویی در هزینه را داشته باشید. 

فوم برد دو پوششه با ضخامت های 5 و 10 میلی متر و در صفحات 100*140 ، 90*120 ، 100*70 قابل استفاده در ابعاد مختلف می باشد. 



:: برچسب‌ها: چاپ فوم برد,چاپ روی فوم برد,قیمت فوم برد,فوم برد چسبدار,فوم برد ,
:: بازدید از این مطلب : 700
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 مرداد 1397 | نظرات ()